February 16, 2011

impian ep 2

impian aku kini untuk menamatkan pengajian aku di sebuah ipt di utara semenanjung malaysia bersebelahan dengan tempat dimana cikgu ct berada sekarang.walaupun sepatunya aku da abeh belajar namun akut terpaksa extand disebabkan mengalami masalah ditengah jalan.namun semua itu akan aku harungi dengan tabah(nada pasrah nih)huhu..aku bertekad akan bersungguh-sungguh kali neh.tak ada lagi masa untuk aku terleka dengan arus khayalan ku.time untuk memikirkan future dah sekarang.semoga impian aku neh akan termakbul.insyallah..


4 comments:

  1. Insyaallah dik...TAPI ingat kita BERUSAHA,lepas tu kita BERDOA seterusnya TAWAKAL kepada ALLAH.Insyaallah dizinkanNYA.

    ReplyDelete
  2. teruskan berusaha,
    jangan putus asa tau!!!!
    jadikan blog tempat luah masalah :D
    tapi berpada , at least kurang sikit beban tertanggung tu

    ReplyDelete
  3. nk kena komen ka nie???
    ermm..... ayat terbaik arr...
    usaha tetap usaha...
    andai rebah tersungkur jgn lupa senyuman penguat smgt... ingat tu!

    ReplyDelete